مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 07:172022-08-14پزشكي

زعفران طلاست


زعفران دارای بیش از 150 ترکیب باارزش مثل کارتنوییدها، سافرانال، آنتی اکسیدان ها و سایر مواد شیمیایی مانند انواع مواد معدنی و ویتامین هاست که همه آن ها برای سلامت انسان لازم است.

- یک کارشناس ارشد گیاه شناسی گفت: گیاه زعفران به دلیل خواص بی نظیرش می تواند در بهبود وضعیت سلامتی افراد تأثیر فوق العاده ای داشته باشد.

نیما زیوداری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به این که گیاه زعفران به دلیل خواص بی نظیرش می تواند در بهبود وضعیت سلامتی افراد تأثیر فوق العاده ای داشته باشد، اظهار کرد: از جمله خواص زعفران می توان به بهبود عملکرد دستگاه تنفسی، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، کاهش درد، بهبود الگوی خواب، کاهش خونریزی، افزایش سلامت قلب، افزایش جریان خون، جلوگیری از دیابت، افزایش استحکام استخوان و بهبود عملکرد دستگاه ایمنی اشاره کرد.

وی ادامه داد: زعفران دارای بیش از 150 ترکیب باارزش مثل کارتنوییدها، سافرانال، آنتی اکسیدان ها و سایر مواد شیمیایی مانند انواع مواد معدنی و ویتامین هاست که همه آن ها برای سلامت انسان لازم است.

زیوداری با اشاره به این که بیشترین شکل استفاده از زعفران به صورت خشک شده یا پودر است، عنوان کرد: اما می توان از مکمل های غذایی زعفران هم استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زعفران طلاست

زعفران طلاست