مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 07:122022-08-14اقتصادي

نحوه تامین «مسکن» محرومان توسط بنیاد مستضعفان


در مجموع همکاری بنیاد مستضعفان با سازمان بهزیستی برای تامین مسکن خانواده های پر معلول 18 هزار و 300 واحد مسکونی بوده و تاکنون بیش از 12500 واحد به بهره برداری کامل رسیده است.

- مدیرعامل بنیاد علوی در تشریح آخرین اقدامات بنیاد مستضعفان برای تامین مسکن محرومان و نیازمندان، از کمک این بنیاد با همکاری نهادهای دیگر برای احداث و ساخت بیش از 48 هزار واحد مسکونی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنیاد مستضعفان در زمینه ساخت و احداث مسکن محرومان و نیازمندان در سراسر کشور طی تفاهم نامه مشترک با نهادهایی همچون کمیته امداد، سازمان بهزیستی، بنیاد مسکن و .

اقدامات و فعالیت هایی را در دستور کار دارد که در این زمینه، شرکت اسکان ایران به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه بنیاد مستضعفان فعالیت می کند.

در همین راستا وحید خاویی- معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی در گفت وگو با ایسنا، ضمن تشریح اقدامات بنیاد مستضعفان برای تامین مسکن محرومان، اظهار کرد: بنیاد مستضعفان طبق رسالت خود، مسکن محرومان را در اولویت اقدامات قرار داده است؛ به گونه ای که این بنیاد با مشارکت مالی بیش از 2،400 میلیارد تومان به عنوان کمک بلاعوض با نهادهای حمایتی همچون سازمان بهزیستی و کمیته امداد همکاری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه تامین «مسکن» محرومان توسط بنیاد مستضعفان

نحوه تامین «مسکن» محرومان توسط بنیاد مستضعفان