مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 00:172022-08-13پزشكي

سنندج و کامیاران در وضعیت قرمزی کرونایی قرار دارند


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: شهرستان های سنندج و کامیاران در وضعیت قرمزی کرونایی قرار دارند.

- فرزام بیدارپور در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در جدیدترین رنگ بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان های سنندج و کامیاران در وضعیت قرمز(بسیار پرخطر)، بیجار و سقز در وضعیت نارنجی(پرخطر) و بانه، دهگلان، دیواندره، سروآباد، قروه و مریوان در وضعیت زرد(نسبتا پرخطر) قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس آخرین به روز رسانی ها با توجه به تعداد موارد ابتلا، بستری در بخش و نیز مراقبت های ویژه کرونایی و موارد فوتی، شهرستان های سنندج و کامیاران، رنگ قرمز(بسیار پرخطر)،  بیجار و سقز وضعیت نارنجی(پرخطر)، بانه، دهگلان، دیواندره، سروآباد، قروه و مریوان وضعیت زرد(نسبتا پرخطر) را به خود گرفتند.

وی با بیان اینکه، شهرستان سقز که در رنگ بندی هفته گذشته از جمله شهرستان های بسیار پرخطر بود در رنگ بندی جدید به رنگ نارنجی در آمد، افزود: شهرستان کامیاران نیز در رنگ بندی مذکور به رنگ قرمز(بسیار پرخطر) در آمده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه، بر طبق آخرین نقشه کرونایی کشور (21 مرداد جاری) و در مقایسه با رنگ بندی هفته گذشته، تعداد شهرستان های قرمز و نیز آبی کاهش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنندج و کامیاران در وضعیت قرمزی کرونایی قرار دارند

سنندج و کامیاران در وضعیت قرمزی کرونایی قرار دارند