مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 00:122022-08-13سياسي

قانون جامعی در دفاع از حقوق خبرنگاران نداریم


نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی نبود قانون محکم در دفاع از حقوق خبرنگاران را نقص جدی دانست و گفت: صدای رسانه ها از جنس مردم و از سر صداقت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، علی بابایی کارنامی شامگاه شنبه 22 مرداد در آیین تجلیل از خبرنگاران با اشاره به اینکه نقد همراه با راهکار اصحاب رسانه سبب پیشرفت کار مسئولان در ارائه خدمات می شود، اظهار کرد: در تبیین گام دوم انقلاب باید از ظرفیت رسانه ها استفاده شود.

وی نبود قانون محکم در دفاع از حقوق خبرنگاران را نقص جدی دانست و گفت: صدای رسانه ها از جنس مردم و از سر صداقت است.

بابایی که عضویت در شورای روستا را نخستین تجربه خود در ساری دانست، افزود:  در حال حاضر به عنوان وکیل مردم راحت طلبی ها مرا نگران می کند؛ دولت و مجلس انقلابی مدیران میدانی می خواهد.

وی با اشاره به اینکه مجلس دوازدهم تجربه دو دولت را دارد، تصریح کرد: قرار گرفتن در بین دو دولت بدترین دوره کاری یک مجلس  است که شروع کارش مصادف با آغاز دولت جدید و پایان دولت قبل قرار گیرد.

نماینده مردم ساری و میاندرود با بیان اینکه در دولت قبل مدیران در میدان نبودند و عدالت بین پرداخت حقوق و دستمزد اجرا نمی شد، گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری وظیفه نمایندگان مجلس شورای اسلامی تبین و تسهیل قوانین و نظارت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون جامعی در دفاع از حقوق خبرنگاران نداریم

قانون جامعی در دفاع از حقوق خبرنگاران نداریم