مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 00:022022-08-13سياسي

خبرنگاران جدای از انعکاس اقدامات، مشاور شورا و شهرداری باشند


شهرداری عرصه فوق العاده وسیع و پرکاری است لذا خبرنگاران باید جدای از انعکاس اقدامات، به عنوان یک مشاور در کنار شورا و شهرداری باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، فرهاد میمنت آبادی شنبه شب در مراسم تجلیل از خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: هر قیام و انقلاب دو چهره و دو نماد دارد یکی خون و یکی پیام است.

وی خاطرنشان کرد: برای هر انقلابی عده ای باید خون بدهند و عده ای برای زنده ماندن و گم نشدن آن خون باید پیام رسان باشند.

میمنت آبادی به نقش مهم حضرت زینب در قیام عاشورایی امام حسین(ع) گریزی زد و گفت: اگر به واسطه پیام رسانی جامع و ارزشمند حضرت زینب نبود قیام عاشورا در کربلا خاموش می شد و اثری از آن باقی نمی ماند.

وی تصریح کرد: جایگاه خبرنگار یک جایگاه ویژه ای است اگر از بعد اعتقادی به موضوع نگاه کنیم خداوند پیامبران را به عنوان پیغامبر در راستای رشد جامع بشریت بر جامعه بشری فرستاده است.

رییس شورای شهر سنندج با عنوان اینکه توسعه در ابعاد مختلف دسترنج خبرنگار است، گفت: مهندسی افکار عمومی توسط رسانه انجام می شود و موتور محرکه جامعه اصحاب رسانه هستند.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد خبرنگاران و رسالت اصحاب رسانه گریزی زد و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند وظیفه خبرنگار ثبت لحظه هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران جدای از انعکاس اقدامات، مشاور شورا و شهرداری باشند

خبرنگاران جدای از انعکاس اقدامات، مشاور شورا و شهرداری باشند