مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 23:072022-08-13سياسي

شرط سفر به عتبات عالیات در اربعین حسینی اعلام شد


جانشین ستاد استانی مدیریت و پیشگیری کرونا در یزد گفت: زائران بزرگواری که برای حضور در راهپیمایی اربعین قصد سفر به عتبات را دارند حتما باید دو دوز واکسن را دریافت کرده باشند و البته افرادی که شش ماه نیز از دریافت واکسن آنان گذشته باشد باید یک دوز یادآور تزریق نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، علی اکبر عزیزی عصر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت و پیشگیری کرونا با اشاره به روند کاهشی بیماران سرپایی و بستری کرونایی در استان اظهار کرد: هر چند این کاهش موجب خوشحالی است اما حقیقتا نمیتوان به این روند اعتماد داشت و به پایداری آن خوشبین بود.

وی با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان های میبد، بهاباد و خاتم افزود: مردم باید نسبت به رعایت شیوه نامه ها و واکسیناسیون اهتمام لازم را داشته باشند.

جانشین ستاد استانی مدیریت و پیشگیری کرونا در یزد تصریح کرد: هم استانی های عزیز از سنین 5 سال به بالا باید نسبت به واکسیناسیون اهتمام لازم را داشته و چنانچه دوزهای اول، دوم و سوم را دریافت نکردند نسبت به این مهم اقدام نمایند ضمن اینکه دوز یادآور نیز باید برای کسانی که واکسن تزریق نمودند انجام شود.

 عزیزی با اشاره به ثبت نام دانش آموزان در مدارس خاطر نشان کرد: هرچند برای ثبت نام دانش آموزان ارائه کارت واکسن ضروری نیست اما به خانواده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط سفر به عتبات عالیات در اربعین حسینی اعلام شد

شرط سفر به عتبات عالیات در اربعین حسینی اعلام شد