مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 22:072022-08-13سياسي

استاندار یزد: باورهای غلط در مورد سقط جنین احصاء و پاسخ داده شود


استاندار یزد با اشاره به ضرورت انجام پیمایش میدانی در خصوص میزان سقط جنین در استان را ضروری دانست و گفت: باورهای غلط مردم در مورد سقط جنین باید متناسب با بوم یزد احصاء و پاسخ داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، دبیرخانه شهید مدرس مجمع بسیجیان استان عصر امروز با حضور مسئولان ارشد و جمعی از اعضای هیئت اندیشه ورز اقشار بسیج و دو طرح شهر نمونه گردشگری اسلامی ایرانی و پایگاه سلامت و خانواده به میزبانی ستاد فرماندهی سپاه الغدیر برگزار شد.

مهران فاطمی، استاندار یزد در خصوص طرح پایگاه سلامت خانواده مبنی بر راه اندازی مرکز مردمی نفس با هدف ترویج فرهنگ افزایش جمعیت و مقابله با سقط جنین، اظهار کرد: در این طرح باید شاخص هایی ارائه و براساس بازه زمانی سنجش مشخص شود.

وی با بیان این که باورهای غلط در خصوص سقط جنین و پرهیز از افزایش جمعیت خانوار باید متناسب با بوم یزد احصاء و پاسخ داده شود، افزود: استفاده از ظرفیت گروه های مرجع، اصحاب رسانه و افراد تأثیرگذار در حوزه های مختلف ضروری است.

استاندار یزد در ادامه انجام پیمایش میدانی با استفاده از تست های باروری را از دیگر اقدامات حائز اهمیت در این خصوص دانست و گفت: امروز مراکز بهداشتی از معتبرترین اماکن و مورد اعتماد مردم است لذا باید این فصت بیشتر دیده و مدلی تعیین شود تا دلایل و اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: باورهای غلط در مورد سقط جنین احصاء و پاسخ داده شود

استاندار یزد: باورهای غلط در مورد سقط جنین احصاء و پاسخ داده شود