مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 20:522022-08-13پزشكي

توضیحات شبکه بهداشت ودرمان مسجدسلیمان درباره یک خبر


روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان در خصوص گزارش وضعیت نامناسب بیمارستان 22 بهمن این شهرستان توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مسجدسلیمان،روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان  مسجدسلیمان در خصوص گزارش قصه ی بیمارستان عجیبِ مسجدسلیمان/ از استعفاهای پی درپی مسوولان تا رنجِ بیماران از خاموشی سیستم های خنک کننده  توضیحاتی ارائه داد.

متن این توضیحات به شرح زیر است: 1 - بدنبال ابراز نگرانی برخی از شهروندان مبنی بر گرمای موجود در بخشی از فضای بیمارستان  به اطلاع می رساند ، سیستم سرمایشی بیمارستان 22 بهمن در حال حاضر  شامل 3  دستگاه  چیلر ( خنک کننده هوا ) بوده که از زمان ساخت بیمارستان در حال  استفاده می باشند.

این چیلر ها متناسب با آب و هوای منطقه نبوده و به علت تغییرات آب و هوایی و شرجی شدن بیش از حد هوا  با توجه به وسعت زیر بنای ساختمان بیمارستان و فرسایش چندین ساله ای که بر اثر کارکرد به مرور زمان بوجود آمده کشش کافی جهت تهویه مناسب هوای بیمارستان را دارا نمی باشند .

  لازم بذکر است  تا کنون چندین مرحله در  سال های گذشته تا به امروز با پرداخت هزینه های فراوان اقدامات تعمیراتی بر روی آنها  انجام شده است ولی با توجه به مشکلاتی که این دستگاه ها از گذشته داشته اند تلاش ها و اقدامات تعمییراتی صورت گرفته  چندان ثم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات شبکه بهداشت ودرمان مسجدسلیمان درباره یک خبر

توضیحات شبکه بهداشت ودرمان مسجدسلیمان درباره یک خبر