مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 20:522022-08-13اقتصادي

شناسایی 7 هزار هکتار از اراضی مازاد دستگاه های دولتی برای ساخت مسکن ملی


مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه تاکنون حدود 7 هزار هکتار از اراضی مازاد در اختیار دستگاه های دولتی شناسایی شده است، گفت: سازمان ملی زمین و مسکن موضوع در اختیار گرفتن اراضی متعلق به دستگاه های اجرایی که مازاد بر نیاز این دستگاه ها است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، علیرضا فخاری در توضیح اهمیت تفاهم نامه مشترک همکاری فی مابین سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان ثبت اسناد کشور، بیان کرد: این تفاهم نامه در مورد قانون حدنگار است که براساس آن به طور طبیعی نسبت به شناسایی اراضی مربوط به دولت و سایر دستگاه ها اقدام خواهد شد و این امر می تواند نقش پشتیبان و تسریع کننده در شناسایی اراضی دولتی داشته باشد که در مراحل بعدی این اراضی به وزارت راه و شهرسازی منتقل خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: آنچه که تاکنون به عنوان اراضی موردنیاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن از اراضی متعلق به وزارت راه و شهرسازی صورت پذیرفته، حدود یک میلیون و 450 هزار واحد است که هیچ بخشی از این میزان از زمین های در اختیار سایر دستگاه ها نیست.

  وی ادامه داد: دستگاه های مختلف در سال های قبل زمین هایی را در اختیار گرفته اند و این امر موکول به جانمایی، ساخت و بهره برداری این اراضی بود که متاسفانه در طول این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 7 هزار هکتار از اراضی مازاد دستگاه های دولتی برای ساخت مسکن ملی

شناسایی 7 هزار هکتار از اراضی مازاد دستگاه های دولتی برای ساخت مسکن ملی