مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 18:572022-08-13سياسي

فرهنگ نامه شهدا در شهرستان های سمنان تهیه شود


رییس شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان سمنان گفت: با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فرهنگ نامه شهدای استان در تمام شهرستان هایی که فاقد این فرهنگ نامه هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در دومین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و به ویژه سه هزار شهید استان سمنان و ادای احترام به شهدای والامقام مدافع حرم اظهار کرد: به روح بلند شهید سردار همدانی عمار انقلاب درود و سلام هدیه می کنیم و بی شک ما مکلف به آن هستیم که نسبت به ادامه راه شهدا مصمم تر تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: امروز بر همگان واضح و مبرهن است که امنیت امروز ایران اسلامی مرهون جانفشانی شهدای والامقام همچون سردار سلیمانی، سردار همدانی و سایر شهدای گرانقدر است.

استاندار سمنان ادامه داد: امروز اگر می خواهیم مقابل دسیسه های دشمنان بیمه شویم، باید در عمل مروج فرهنگ ایثار و شهادت باشیم.

هاشمی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا با تربیت فرزندان صالح و سالم موجب سربلندی نظام و کشور باشیم، ادامه داد: هر جا که فرهنگ ایثار و شهادت حاکم باشد، بی شک روح اقتدار و افتخار و موفقیت را می توان در آن مشاهده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ نامه شهدا در شهرستان های سمنان تهیه شود

فرهنگ نامه شهدا در شهرستان های سمنان تهیه شود