مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 18:572022-08-13سياسي

خلخال به عنوان قطب گردشگری کشور معرفی می شود


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: شهرستان خلخال به عنوان قطب گردشگری کشور معرفی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سید عزت الله ضرغامی با حضور در شهرستان خلخال و بازدید از چندین پروژه، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل بالای شهرستان خلخال در حوزه گردشگری این شهرستا به عنوان قطب گردشگری کشور معرفی می شود.

وی، آب و هوا و طبیعت بکر منطقه خلخال را فرصتی برای جذب گردشگران دانست و تصریح کرد: ترافیک و تراکم شلوغ جاده های مرکز کشور و استان های شمالی با تردد مسافران در جاده خلخال به اسالم رفع خواهد شد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: اصلی ترین عامل حضور گردشگر در این منطقه، مشکلات و شلوغی موجود در سایر جاده های شمالی کشور است که این منطقه به لحاظ دسترسی به بیش از چند استان می تواند به عنوان یک جاذبه خوب کشور در اختیار مسافران قرار گیرد.

   ضرغامی هدف از سفر خود به شهرستان خلخال و کوثر را بازدید از مناطق گردشگری ازناو، اندبیل و چندین مجموعه دیگر عنوان کرد و اذعان داشت: هدف اصلی ما آشنایی با سرمایه گذاران و مشکلات آنان در جهت تسریع در رفع مشکلات برای توسعه گردشگری منطقه است؛ همچنین پیگیر توسعه مناطق گردشگری ازناو و اندبیل در خلخال هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلخال به عنوان قطب گردشگری کشور معرفی می شود

خلخال به عنوان قطب گردشگری کشور معرفی می شود