مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 17:572022-08-13سياسي

هیئت های مذهبی بانوان ظرفیت مهم فرهنگی و دینی در جامعه هستند


مشاور مدیرکل در امور بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: هیئت های مذهبی بانوان ظرفیت مهم فرهنگی، دینی در جامعه هستند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ستاره رادفرد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیئت های مذهبی بانوان ظرفیت مهم فرهنگی، دینی در جامعه هستند که اگر از توانمندی های این هیئت ها استفاده شود می توان در رفع بسیاری از آسیب های اجتماعی موفق بود.

   وی افزود: برای رسیدن به این هدف باید برای جذب جوانان به این تشکل های مردمی و نیز تغذیه فکری مسوولان هیئت های مذهبی، برنامه ریزی مستمر صورت گیرد.

  مشاور مدیر کل در امور بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، توجه به ضرورت مهم فرهنگی جهاد تبیین را اولویت اصلی در برنامه های هیئت های مذهبی بانوان برشمرد و تصریح کرد: توانمندسازی مسئولان هیئت های مذهبی در حوزه بصیرت و روشنگری و نیز جهاد تبیین، باید در دستور کار برنامه های فرهنگی قرار گیرد.

رادفرد با بیان اینکه هیئت های مذهبی توانایی این را دارند که بزرگ ترین پایگاه دینی، ملی در جامعه اسلامی باشند، ادامه داد: به هر میزان، قدر و ارزش یک هیئت در میان مردم شناخته شده و والا باشد، میزان تأثیرگذاری آن بر مردم نیز بیش تر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های مذهبی بانوان ظرفیت مهم فرهنگی و دینی در جامعه هستند

هیئت های مذهبی بانوان ظرفیت مهم فرهنگی و دینی در جامعه هستند