مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 17:322022-08-13بين الملل

آیا ترامپ آمریکا را به جنگ داخلی می کشاند؟ / تبعات جنجال جدید ترامپ


یورش اف بی آی به عمارت ترامپ و تحقیقات درباره نقض قانون جاسوسی از سوی وی، آتش زیر خاکستر دعواهای حزبی که می تواند به جنگ داخلی در این کشور منجر شود را بار دیگر شعله ور کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، موضوع یورش اف بی آی به عمارت ترامپ در فلوریدا که با تایید خودش هفته گذشته به سرخط اخبار تبدیل شد و موضوعات سیاسی دیگر در آمریکا به حاشیه راند، این کشور را در آستانه یک جنگ حزبی تمام عیار و حتی جنگ داخلی قرار داده تا شاید طرفداران ترامپ بتوانند حمله نیمه تمام ششم ژانویه 2021 به کنگره آمریکا را تمام و با دموکرات ها تسویه حساب کنند.

  در جدیدترین افشاگری خیره کننده از مجموعه تحقیقات درباره تلاش های ترامپ برای حفظ قدرت پس از شکست در انتخابات، درباره فعالیت تجاری اش و در مورد خارج کردن اسناد دولتی هنگام ترک کاخ سفید، بر اساس حکم بازرسی که روز جمعه علنی شد، ماموران فدرال هنگام تفتیش اقامتگاه ترامپ در فلوریدا به عنوان بخشی از تحقیقات درباره نقض احتمالی قانون جاسوسی و سایر قوانین، اسناد فوق محرمانه در خانه وی کشف کردند.

ماموران اف بی آی 11 مجموعه سند را از خانه ترامپ ضبط کردند که برخی از آن ها با عنوان طبقه بندی شده فوق محرمانه و  اطلاعات دسته بندی شده حساس علامتگذاری شده بود، به این معنی که فقط در یک مرکز امن دولتی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا ترامپ آمریکا را به جنگ داخلی می کشاند؟ / تبعات جنجال جدید ترامپ

آیا ترامپ آمریکا را به جنگ داخلی می کشاند؟ / تبعات جنجال جدید ترامپ