مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 16:522022-08-13سياسي

دادگستری: صدور حکم اعدام برای عامل رعب و وحشت در میان بانوان


فردی برای بانوان با دشنه، ایجاد مزاحمت می کرده است که در حال حاضربه اعدام محکوم شده و در آینده نزدیک این حکم اجرا می شود.

- علی القاصی: فردی برای بانوان با دشنه، ایجاد مزاحمت می کرده است که در حال حاضربه اعدام محکوم شده و در آینده نزدیک این حکم اجرا می شود.

رییس کل دادگستری استان تهران از تشدید مجازات عاملین ترس و وحشت در جامعه، رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی و حساب های مشکوک به پولشویی خبرداد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر؛ علی القاصی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار گفت: یاد و خاطره شهید صارمی که در حین جمع آوری خبر به فیض شهادت نائل آمد را گرامی می دارم و تقارن این هفته با ایام سوگواری اباعبدالله (ع) را به لحاظ اینکه مسئولیت خطیری که عزیزان ما در اطلاع رسانی دارند، برگرفته از نهضت امام حسین (ع) است را گرامی می داریم؛ چرا که امام حسین (ع) هم برای معروفات و تمییز حق از باطل و هدایت جامعه به سوی دین خدا و ایستادگی در مقابل ظلم و کفار و ستمگران ایستاد و تمام هستی خود را در طبق اخلاص برای خدای متعال تقدیم کردند و شهدای ما امروز در تبیین این مسیر گام بر می دارند و آنچه که ما را در این مسیر ثابت قدم و امیدوار نگه می دارد همین تفکر شهادت، اخلاص و دلدادگی به اهل بیت (ع) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری: صدور حکم اعدام برای عامل رعب و وحشت در میان بانوان

دادگستری: صدور حکم اعدام برای عامل رعب و وحشت در میان بانوان