مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 16:322022-08-13اجتماعي

ثبت بیش از 1000 سانحه رانندگی در تیرماه سال جاری در قم


دبیر شورای ترافیک استان قم با اشاره به آمار بالای تصادفات شهری، گفت: تیرماه امسال بیش از هزار مورد تصادف و 9 مورد فوتی در قم ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، وحید مقدم در جلسه کمیته فنی شورای ترافیک استان در سالن شهید مولوی شهرداری قم، با اشاره به پیشنهاد و بررسی لیست بیست گانه نصب سرعت کاه در معابر شهری بر اساس درخواست های راهور و مناطق شهری، اظهار داشت: دبیرخانه شورای ترافیک استان با نصب سرعت کاه در معابر شهری پرخطر موافق است.

وی پیشنهاد و بررسی لیست بیست گانه نصب سرعت کاه در معابر شهری بر اساس درخواست های راهور و مناطق شهری را موردتوجه قرار داد و گفت: حد مجاز سرعت در برخی معابر شهری منطبق با واقع نیست و لازم است تغییراتی در آن صورت بگیرد تا امکان نصب سرعت کاه نیز اجرایی شود.

دبیر شورای ترافیک استان قم با اشاره به نامه مدیرکل دفتر حمل ونقل و دبیر شورای عالی ترافیک شهرهای کشور در خصوص ارائه و ارسال آمار جرائم اعمال شده توسط دوربین های ثبت تخلف شهری و تأکید بر منتفع شدن شهرداری قم از این محل، تصریح کرد: وزارت کشور نسبت به مشخص شدن میزان درآمد و پرداخت آن به دستگاه های دخیل در امر ترافیک و حمل ونقل شهری تأکید دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 1000 سانحه رانندگی در تیرماه سال جاری در قم

ثبت بیش از 1000 سانحه رانندگی در تیرماه سال جاری در قم