مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 16:322022-08-13بين الملل

سرقت 89 تانکر نفت سوریه از سوی نظامیان آمریکایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد: نظامیان آمریکایی 89 تانکر نفت متعلق به سوریه را که از میدان نفتی الجزیره در اراضی این کشور به سرقت برده بودند، - خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد: نظامیان آمریکایی 89 تانکر نفت متعلق به سوریه را که از میدان نفتی الجزیره در اراضی این کشور به سرقت برده بودند، به عراق منتقل کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد: نظامیان آمریکایی 89 تانکر نفت متعلق به سوریه را که از میدان نفتی الجزیره در اراضی این کشور به سرقت برده بودند، به عراق منتقل کردند؛ بنابراین گزارش، این محموله بزرگ نفتی از سوی یک کاروان نظامی آمریکایی از طریق گذرگاه مرزی المحمودیه به عراق انتقال داده شد.

منابع محلی در حومه منطقه مرزی الیعربیه در این باره به سانا گفتند که این تانکر ها از نفت مسروقه از میدان نفتی الجزیره پر شده و به عراق انتقال داده شده اند.

این در حالی است که دو روز پیش نیز نظامیان اشغالگر آمریکایی که به طور غیر قانونی در اراضی سوریه حضور دارند، 144 تانکر نفتی را از طریق گذرگاه المحمودیه به داخل اراضی عراق منتقل کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت 89 تانکر نفت سوریه از سوی نظامیان آمریکایی

سرقت 89 تانکر نفت سوریه از سوی نظامیان آمریکایی