مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 16:272022-08-13اقتصادي

اجرای فاز دوم تجهیز تاکسی های خطوط شهری قم به دستگاه کارت خوان


سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به اجرای طرح تجهیز تاکسی های خطوط شهر قم به دستگاه کارت خوان، گفت: در مرحله دوم تعداد 30 دستگاه کارت خوان بر روی تاکسی های خطوط میدان جانبازان به پردیسان و گلزار شهدا نصب شده و رانندگان ملزم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از واحد خبر سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، علی نیک با تأکید بر اهمیت حذف پرداخت های نقدی در تاکسی ها اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی به شهروندان و مسافران، طرح حذف کرایه نقدی از تاکسی ها با نصب کارت خوان بر روی تاکسی های خطوط در شهر قم آغاز و در حال اجراست.

وی دومین مسیر حذف پرداخت کرایه نقدی را تاکسی های خطوط میدان جانبازان به مقصد پردیسان و گلزار شهدا اعلام کرد و افزود: تعداد 30 دستگاه کارت خوان بر روی تاکسی های این خط نصب شده و اطلاع رسانی لازم در ایستگاه های تجمعی و همچنین در داخل تاکسی ها انجام شده است.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم تصریح کرد: اجرای این طرح به عنوان فاز دوم در خطوط میدان جانبازان اجرا و سپس در سایر خطوط و دیگر تاکسی ها اعم از گردشی و بی سیم انجام خواهد شد.

وی بر اخذ کرایه تاکسی بر اساس نرخ مصوبه شورای اسلامی شهر تأکید و خاطرنشان کرد: دستگاه های کارت خوان در معرض دید مسافرین قرار داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فاز دوم تجهیز تاکسی های خطوط شهری قم به دستگاه کارت خوان

اجرای فاز دوم تجهیز تاکسی های خطوط شهری قم به دستگاه کارت خوان