مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 16:272022-08-13سياسي

تعامل دو سویه دولت با رسانه ها، فرصتی برای نوسازی رابطه دولت و ملت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست صمیمانه با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار، صبح امروز شنبه 22 مرداد ماه جاری با حضور رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، - رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: با تعامل دوسویه بین دولت و رسانه هاست که می توان به خوبی دغدغه های دولت و مردم را تبیین کرد و انعکاس داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست صمیمانه با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار، صبح امروز شنبه 22 مرداد ماه جاری با حضور رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور و دبیر شورای اطلاع رسانی دولت و با حضور جمعی از خبرنگاران رسانه های کشور در محل مرکز بررسی های استراتژیک برگزار شد.

در ابتدای این نشست، خبرنگاران حاضر در جلسه به بیان دیدگاه های خود درباره ارتباط رسانه های جمعی با دولت و از جمله مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری پرداختند.

ضرورت استفاده دولت از پتانسیل فضای مجازی در اطلاع رسانی اخبار، تعمیق رابطه دولت با رسانه ها و خبرنگاران به منظور ارتقای اطلاع رسانی اخبار دولت، تسهیل در ارتباط خبرنگاران با بدنه دولت در کسب اطلاعات و جزییات بیشتر از وقایع، ضرورت هماهنگی بیشتر برای پوشش خبری پس از برگزاری جلسات هیات دولت، برگزاری نشست های منظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل دو سویه دولت با رسانه ها، فرصتی برای نوسازی رابطه دولت و ملت است

تعامل دو سویه دولت با رسانه ها، فرصتی برای نوسازی رابطه دولت و ملت است