مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 16:122022-08-13اقتصادي

فروش بلیت پروازهای اربعین توسط آژانس ها و اپلیکیشن ها ممنوع است


سخنگوی سازمان هواپیمایی از ممنوع بودن فروش بلیت پروازهای اربعین توسط دفاتر خدمات مسافرت هوایی و سایر اپلیکیشن ها خبر داد و گفت: فروش بلیت پروازهای اربعین فقط از طریق سایت شرکت های هواپیمایی مجاز خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری میراکبر رضوی به تشکیل اولین جلسه ستاد پروازهای اربعین 1401 با حضور رییس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیران صنعت حمل ونقل هوایی اشاره کرد و افزود: در این جلسه برنامه ریزی به موقع به منظور انجام پروازهای ایمن و راحت در ایام اربعین توسط شرکت های هواپیمایی مورد تاکید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پروازهای اربعین امسال از 22 فرودگاه داخلی به مقاصد نجف و بغداد انجام خواهد شد، افزود: همچنین پروازهای عتبات از فرودگاه امام (ره) از ترمینال سلام انجام خواهد شد.

رضوی بالا بودن درجه حرارت، گردو غبار و قرار داشتن در پیک پایانی سفرهای تابستانی را از جمله محدودیت های انجام پروازهای اربعین امسال برشمرد و گفت: از شرکت های هواپیمایی خواسته شده است با توجه به محدودیت های موجود برنامه ریزی برای پروازهای اربعین از هم اکنون صورت گیرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری بر ممنوع بودن پروازهای چارتری در ایام اربعین حسینی تاکید کرد و گفت: همچنین مقرر شده است براساس دستورالعمل های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش بلیت پروازهای اربعین توسط آژانس ها و اپلیکیشن ها ممنوع است

فروش بلیت پروازهای اربعین توسط آژانس ها و اپلیکیشن ها ممنوع است