مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 15:472022-08-13سياسي

پیش ثبت نام اربعین در سامانه سماح همچنان ادامه دارد


در حالی که روز گذشته آخرین مهلت پیش ثبت نام متقاضیان زیارت اربعین در سامانه سماح بود، نام نویسی سفر اربعین همچنان ادامه دارد و مشتاقان زیارت ارباب می توانند در این سامانه آمادگی خود را برای زیارت اربعین اعلام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، مهلت پیش ثبت نام متقاضیان زیارت اربعین حسینی که پس از تمدید قرار بود تا ساعت 9 صبح 23 مردادماه به پایان برسد، همچنان ادامه دارد.

یکی از شرط های تشرف به زیارت اربعین، ثبت نام در سامانه سماح است که علاقه مندان باید قبل از سفر اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده و به منظور برنامه ریزی بهتر ستاد اربعین، مرز خروجی خود را نیز اعلام کنند.

بر همین اساس، پیش ثبت نام از متقاضیان زیارت اربعین از 10 تیرماه آغاز شد و در مرحله نخست تا 31 تیرماه مشتاقان زیارت اربعین فرصت داشتند تا در سامانه سماح آمادگی خود را اعلام کنند که با استقبال زائران، این مهلت تا 17 مرداد و پس از آن 21 مرداد تمدید شد.

تا اواخر هفته گذشته بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر در سامانه سماح پیش ثبت نام کرده بودند که با وجود اتمام زمان تعیین شده، سامانه سماح همچنان برای پیش ثبت نام از متقاضیان باز است و مشتاقان زیارت سیدالشهدا علیه السلام فرصت دارند تا در این سامانه پیش ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش ثبت نام اربعین در سامانه سماح همچنان ادامه دارد

پیش ثبت نام اربعین در سامانه سماح همچنان ادامه دارد