مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 15:272022-08-13اقتصادي

2600 خدمت مسکن به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران


مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه امسال 2630 مورد خدمت مسکن به خانواده های تحت حمایت ارائه می شود، گفت: -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، حمید تیزهوش،مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران با اعلام برنامه های دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران، گفت: تا پایان سال جاری هدف گذاری برای ارائه خدمت مسکن به 2630 خانواده تحت حمایت انجام شده است.

وی افزود: در همین جهت در سه ماهه نخست سال جاری 214 خانواده از خدمات مسکن بهره مند شده اند.

تیزهوش تصریح کرد: از این تعداد 14 خانواده از خدمت احداث و خرید مسکن و 200 خانواده تحت حمایت نیز از خدمت تعمیرات جزیی و کلی مسکن بهره مند شده اند.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران ،خاطرنشان کرد: برای این تعداد خدمات ارائه شده در بخش مسکن بیش از 943 میلیون تومان هزینه شده است.

وی یادآور شد: سال گذشته نیز 55 واحد مسکونی با هزینه ای بالغ بر پنج میلیارد تومان برای  خانواده های تحت حمایت احداث شده است.

تیزهوش همچنین در خصوص کمک هزینه احداث و تکمیل مسکن مددجویان شهری و روستایی گفت: 237 واحد مسکونی با اعتبار بیش از 77 میلیارد تومان برای مددجویان شهری و روستایی کمیته امداد احداث و تکمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2600 خدمت مسکن به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران

2600 خدمت مسکن به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران