مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 14:572022-08-13سياسي

برگزاری همایش «تبیین خط امام» ویژه دانشجویان بسیجی کرمان


فرمانده بسیج دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان از برگزاری همایش استانی تبیین خط امام ویژه دانشجویان بسیجی استان به مدت پنج روز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام علی عرب پور مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان امروز در همایش استانی تبیین خط امام ویژه دانشجویان بسیجی استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است.

وی عنوان کرد: حاج قاسم الگویی برای نسل های کنونی و آینده است و خون این شهید بزرگوار، انقلاب و اسلام را بیمه کرد و همچنین خیلی از شبهات را از دل ها زدود و برگی از برگ های الهی برای تداوم بخشی این انقلاب بود .

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه اگر بخواهیم در زمینه مبانی  فکری امام راحل صحبت کنیم باید بیش از هزار جلد کتاب نوشت و خواند، تصریح کرد: تشکیل هر نظامی به ویژه نظام اسلامی در ابتدا رویش هایی در اطراف خودش و ریزش های در طول نظام دارند.

عرب پور افزود: انقلاب اسلامی از همه نظامات عالم مستثنی نیست و فقط یک استثنای کلی دارد و طراحی و سیستم این نظام سیستم خاصی است و تمام نظامات دنیا مخالف با نظام اسلامی بودند زیرا آن را در مقابل نظام خود می دیدند و نمی توانستند این عدالتی که در نظام اسلامی نهفته است و امام راحل طراحی کرده را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش «تبیین خط امام» ویژه دانشجویان بسیجی کرمان

برگزاری همایش «تبیین خط امام» ویژه دانشجویان بسیجی کرمان