مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 14:522022-08-13سياسي

بهره برداری از 2 شهرک صنفی در مشهد


آماده سازی 2 شهرک صنفی در مشهد به پایان رسیده است و این 2 شهرک به زودی و احتمالا همزمان با هفته دولت به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمود بنا نژاد رییس اتاق اصناف مشهد ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: استفاده از خدمات اشتراکی برای واحدهای صنفی در حوزه شهرکها بسیار حائز اهمیت است چون واحدهای اصناف اغلب خرد و کوچک هستند و می توانند در حوزه تحقیق و توسعه، بسته بندی، مشاورین مالیاتی، تامین اجتماعی و.

به صورت اشتراکی از خدمات شهرکها استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در ایجاد شهرک های صنفی برای برخی صنوف اقدامات ویژه ای انجام شده است و در نهایت 2 شهرک به آماده سازی نهایی رسید و به زودی به بهره برداری می رسد.

رییس اتاق اصناف مشهد با اشاره به اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها و تقویت نظارت بر اصناف در این راستا گفت: به طور قطع اجرای یک جراحی اقتصادی با آثار و سختی هایی همراه است اما مزایای آن برای مردم بعد از گذشت مدت کوتاهی نمایان می شود.

بنانژاد افزود: تقویت نظارتها و همچنین اثرگذاری قانون عرضه و تقاضا از عوامل کنترل آثار اجرای این طرح مهم اقتصادی است همچنین اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان که به نفع مردم و در حمایت از نانوایان است تا کنون روند اجرایی خوبی داشته و تا کنون 95 درصد نانوایی های دارای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 2 شهرک صنفی در مشهد

بهره برداری از 2 شهرک صنفی در مشهد