مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 14:322022-08-13اقتصادي

ضرورت آگاه سازی عمومی درباره اثر توسعه ای پرداخت مالیات


مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: از آنجایی مردم به حد کافی از مسائل مربوط به امور مالیاتی اطلاع ندارد لذا ضرورت دارد تا رسانه در حوزه شفافیت خدمات امور مالیاتی و هزینه کرد های مالیاتی وارد تا مردم در جریان قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عزیزالله عباسپور ظهر امروز در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری فارس ضمن گرامیداشت هفته خبرنگار، اظهار کرد: اگر همراهی خبرنگاران نباشد، به آنچه که سازمان مقصود دارد نخواهد رسید.

وی افزود: یکی از مسائل مهمی که در حال حاضر وجود دارد این است که مردم اطلاع لازم را در خصوص هزینه های مالیاتی و خرج کرد آن ندارند.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین خاطر نشان کرد: بخشی از مالیات های دریافت شده صرف امور عمرانی و 4 درصد آن نیز سهم شهرداری ها است.

عباسپور اعلام کرد: در 4 ماه نخست امسال، نسبت به گذشته در خصوص پرداخت شهرداری ها و فرمانداری ها 62 درصد رشد به میزان 369 میلیارد تومان، در بحث سلامت 57 درصد رشد به میزان 186 میلیارد تومان و در بحث ورزش نیز 131 درصد رشد با 10 میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است.

وی در پایان عنوان کرد: ما از رسانه ها انتظار همراهی بیش از پیش داریم چرا که ضرورت شفافیت در امور مالیاتی بسیار مهم تلقی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آگاه سازی عمومی درباره اثر توسعه ای پرداخت مالیات

ضرورت آگاه سازی عمومی درباره اثر توسعه ای پرداخت مالیات