مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 13:572022-08-13سياسي

طرف مذاکره کننده آمریکایی بنای کوتاه آمدن از مواضع باطل خودش را ندارد


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه طرف مذاکره کننده آمریکایی بنای کوتاه آمدن از مواضع باطل خودش را ندارد گفت: روند مذاکرات نشان داد به هیچوجه نمی توان به وعده و وعیدهای آمریکا اعتماد کرد.

- زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در رابطه با کارشکنی ها و بدعهدی های آمریکایی ها در روند مذاکرات برجامی اظهار داشت: در روند مذاکراتی که در دولت فعلی طراحی شد، بدعهدی ها و کارشکنی های طرف آمریکایی که پیشتر هم برای ملت ایران تجربه شده بود، بار دیگر به ملت ایران ثابت کرد که آمریکایی ها همواره نسبت به تعهدات خود پیمان شکن و بدعهد هستند.

* آمریکا بنا ندارد حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسد وی با بیان اینکه در این دور از مذاکرات، آمریکا بنا ندارد حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسد، افزود: با توجه به رویکرد دولتمردان آمریکا در روند مذاکرات، مشخصاً قرار نیست در مسیر مذاکرات برای جمهوری اسلامی ایران انتفاع اقتصادی اتفاق بیفتد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: تیم مذاکره کننده ایران در چارچوب مشخص انعطاف لازم را داشته، اما شاهدیم که مذاکرات در دوحه هم به نتیجه نرسید که البته این موضوع قابل پیش بینی بود چرا که در مذاکرات دوحه یک بار دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرف مذاکره کننده آمریکایی بنای کوتاه آمدن از مواضع باطل خودش را ندارد

طرف مذاکره کننده آمریکایی بنای کوتاه آمدن از مواضع باطل خودش را ندارد