مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 13:022022-08-13اجتماعي

رقابت 800 دانش آموز در مسابقات ورزش قهرمانی دانش آموزان در شهرکرد


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات ورزش قهرمانی دانش آموزان کشور با حضور 800 نفر دانش آموز پسر، ساعت 21 در مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز برگزار می شود.

- فخرالدین اسدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، ضمن اعلام خبر آغاز پذیرش سی و هشتمین دوره مسابقات ورزش قهرمانی دانش آموزان پسر کشور در شهرکرد، گفت: افتتاحیه این دوره مسابقات روز 23 مرداد ماه با حضور 800 نفر دانش آموز پسر، ساعت 21 در مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز برگزار می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت : این مسابقات از روز 23 مرداد ماه در ساعت های 8 صبح دومیدانی و ساعت 9 صبح شطرنج با شعار دانش آموز ورزشکار دوستدار و حافظ محیط زیست آغاز می شود.

اسدی افزود: مسابقات دومیدانی در پیست دومیدانی معلم ورزش شهید نصیری از مجموعه ورزشی شهدا دانش آموز و مسابقات شطرنج در مکان آموزشکده فنی دختران و سالن ورزشی آموزشکده فنی دختران برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: بحث زیباسازی فضا، ایجاد موکب اربعین، تجلیل از خانواده شهدا، برپایی غرفه صنایع دستی استان، بازدید از اماکن ورزشی، تفریحی از دیگر برنامه هایی است که در این مدت مسابقات انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 800 دانش آموز در مسابقات ورزش قهرمانی دانش آموزان در شهرکرد

رقابت 800 دانش آموز در مسابقات ورزش قهرمانی دانش آموزان در شهرکرد