مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 12:522022-08-13سياسي

فرماندار خمام: ادارات در خمام مستقر شوند


فرماندار شهرستان خمام با تأکید بر استقرار ادارات در شهرستان جدیدالتأسیس خمام تگفت: شهرستان خمام این قابلیت را دارد که مانند نگینی بدرخشد، ما موقعیتی بسیار طلایی داریم که مغفول واقع شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خمام، اسفندیار جوشن ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه در دفتر فرمانداری خمام با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: برخی مواقع نداشتن سواد رسانه موجب می شود مردم فریب بخورند به همین دلیل رسالت خبرنگاران در این زمانه بسیار اهمیت پیدا می کند.

وی با بیان اینکه شایعه ها در این زمانه باعث می شود جای جلاد و شهید عوض شود، افزود: تبیین کردن واقعیت ها در عصر کنونی بسیار با اهمیت است و موجب می شود حقایق روشن شود.

فرماندار شهرستان خمام با بیان اینکه جهاد تبیین که از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است در دولت کریمه کنونی قابل لمس است، گفت: رییس جمهور محترم ایران با نهایت تلاش خود در عرصه جهاد تبیین قدم گذاشته و با قبول کردم ریاست جمهوری خود را در معرض قضاوت گذاشت تا تمام تلاش خود را برای اصلاح انجام دهد.

جوشن با بیان اینکه دولت آیت الله رییسی بسیار پای کار است، افزود: رییس جمهور ایران در تمام سختی ها در کنار مردم است و حتی طوفان گرد و خاک هم مانع او نشد تا دلگرمی مردم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار خمام: ادارات در خمام مستقر شوند

فرماندار خمام: ادارات در خمام مستقر شوند