مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 12:372022-08-13سياسي

حسینی: دولت مردمی، عدالت محور و به دنبال محرومیت زدایی است


معاون امور مجلس رییس جمهور با تاکید بر اینکه دولت مردمی در کنار مردم و از جنس مردم است، اظهار داشت: رویکرد محوری دولت مردمی، عدالت محوری و محرومیت زدایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی که به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در جلسه شورای اداری شهرستان ارزوییه شرکت کرد، با اشاره به محرومیت های متعدد برخی از مناطق استان کرمان گفت: دولت با اراده جدی تلاش می کند تا تغییر و تحولی در سراسر استان و به ویژه مناطق محروم از جمله ارزوییه ایجاد شود.

حسینی با اشاره به مشکلات و کمبود های گسترده مناطق مختلف کشور اظهار داشت: امروز انتظارات از دولت مردمی زیاد است و از  زمانی که آیت الله رییسی سکان اجرایی کشور را در دست گرفته امید  مردم برای رفع مشکلاتشان افزایش یافته و همه توقع و انتظار دارند که دولت تمامی مشکلات آنان را برطرف کند .

معاون رییس جمهور گفت: اگرچه گرفتاری ها و مشکلات انباشته شده فراوانی از گذشته وجود دارد اما با توجه به رویکرد عدالت محوری و  محرومیت زدایی، دولت سیزدهم مصمم است مشکلات و نگرانی های مردم را یکی پس از دیگری و با اولویت بندی برطرف کند.

حسینی با اشاره به کمبود های موجود در شهرستان ارزوییه خاطرنشان کرد: حدود یک دهه از شهرستان شدن این منطقه می گذرد اما هنوز امکانات و الزامات احرایی لازم در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: دولت مردمی، عدالت محور و به دنبال محرومیت زدایی است

حسینی: دولت مردمی، عدالت محور و به دنبال محرومیت زدایی است