مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 11:372022-08-13سياسي

مسئول بسیج دانشجویی کشور: دانشگاه ها کانون امیدآفرینی باشند


مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور بر ایجاد بستر امیدآفرینی در جامعه توسط دانشگاه ها و نقش بسیج دانشجویی در این راستا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسین کفعمی امروز در رویداد بزرگ ایران 1435 که توسط بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد، اظهار داشت:  در دوره ایران 1435 ، دانشجو را کنشگر تربیت می کنیم تا از لحاظ تشکلی بودنش به مسائل و مشکلات کشور نگاه کرده و با رویکرد حل مسئله ورود کند.

   وی با بیان اینکه دانشجویان نقش بسزایی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته اند، افزود: دانشجویان، سفیر دانش و آگاهی از بستر دانشگاه به بستر جامعه هستند و وظیفه آگاهی بخشی در سطح جامعه را به عهده دارند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اضافه کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی، باید در مسیر آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی گام برداشته شود.

  کفعمی با اشاره به حل مسائل کشور توسط دانشجویان، گفت: طرح مسئله محوری بسیج دانشجویی در راستای ورود به حل مسائل مختلف استانی و کشوری موفق بوده و دستاوردهای مطلوبی داشته است.

وی با تاکید بر ایجاد بستر امیدآفرینی در جامعه توسط دانشگاه، به نقش بسیج دانشجویی در این راستا اشاره و تصریح کرد: بسیج دانشجویی در محیط های علمی و دانشگاهی باید نقش تعیین کننده ایفا کند تا با روحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول بسیج دانشجویی کشور: دانشگاه ها کانون امیدآفرینی باشند

مسئول بسیج دانشجویی کشور: دانشگاه ها کانون امیدآفرینی باشند