مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 11:222022-08-13سياسي

انتخاب اعضای هیات رییسه شورای پایتخت برای سال دوم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع‏رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری هشتاد و پنجمین جلسه شورا اظهار داشت: - سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از انتخاب اعضای هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران در دومین سال از دوره ششم در جلسه آتی شورا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع‏رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری هشتاد و پنجمین جلسه شورا اظهار داشت: این جلسه در روز یکشنبه 23 مرداد 1401 از ساعت 8:45 لغایت 12 در محل تالار شورا برگزار می شود.

وی گفت: در آغاز این جلسه بررسی یک فوریت طرح سند الزامات تدوین برنامه چهارم شهرداری تهران (1401_1404) و یک فوریت لایحه شهرداری در خصوص اعطای مجوز به شهرداری (شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه) جهت انجام معاملات مربوط به خرید قطعات یدکی و تعمیرات اساسی (اورهال) جهت تجهیزات ثابت و متحرک مترو تهران صورت خواهد گرفت.

سخنگوی شورا ادامه داد: همچنین در این جلسه، اعضای هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران برای سال دوم انتخاب خواهند شد.

نادعلی افزود: لوایح شهرداری در خصوص مجوز هزینه کرد شهرداری تهران برای مشارکت در برگزاری مراسم اربعین حسینی در سال 1401 و مجوز فروش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب اعضای هیات رییسه شورای پایتخت برای سال دوم

انتخاب اعضای هیات رییسه شورای پایتخت برای سال دوم