مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 11:122022-08-13اجتماعي

تجهیزات فیزیکی آموزشی مدارس شهرستان کهگیلویه برای سال تحصیلی جدید جوابگو نیست


سرپرست آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه فضای تجهیزات و فیزیکی مدارس برای شروع سال تحصیلی جوابگو نیست گفت: انتظار داریم مدیرکل آموزش و پرورش طی جلسه ای با مدیرکل نوسازی در خصوص کمبودات شهرستان کهگیلویه راهکار و تدبیری بیندیشند که بتوانیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه،  محمدحسین جمشیدی در دیداری که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش با امام جمعه دهدشت  برگزار شده بود اظهار کرد: طی دوسال گذشته و در شرایط کرونایی کلاس ها به صورت آنلاین بوده، اما با توجه به برنامه نظام آموزشی در سال جدید مبنی بر حضوری بودن دانش آموزان، شاهد افزایش جمعیت در مدارس خواهیم بود.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه افزود: فضای تجهیزات و فیزیکی مدارس این شهرستان برای شروع سال تحصیلی جوابگو نیست.

وی با بیان این که تعدادی تجهیزات از جمله وسایل سرمایشی و صندلی به مدارس کهگیلویه اختصاص داده شد گفت: اما این تجهیزات کافی نیست و انتظار داریم مدیرکل آموزش و پرورش طی جلسه ای با مدیرکل نوسازی در خصوص کمبودات شهرستان کهگیلویه راهکار و تدبیری بیندیشند که بتوانیم مشکلات را برای سال تحصیلی کمتر کنیم.

جمشیدی از دیگر مشکلات آموزشی شهرستان کهگیلویه را تجمیع چند مدرسه به صورت مجتمع در یک مکان عنوان و با توجه به مشکلات عدیده در این خصوص، خواس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات فیزیکی آموزشی مدارس شهرستان کهگیلویه برای سال تحصیلی جدید جوابگو نیست

تجهیزات فیزیکی آموزشی مدارس شهرستان کهگیلویه برای سال تحصیلی جدید جوابگو نیست