مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 10:222022-08-13اجتماعي

اعزام نیرو از شهرداری همدان برای تنظیف شهر کربلا


شهردار همدان از آمادگی سازمان مدیریت پسماند شهرداری برای اعزام نیروهای انسانی و ماشین آلات حمل زباله به کربلای معلی و خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سیدمسعود حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی نحوه حضور شهرداری همدان در راستای تنظیف بخشی از شهر کربلای معلی و جابجایی زوار اظهار کرد: زحمات و خدمات شهرداری همدان در سال های گذشته برای خدمت رسانی به زائرین در داخل کشور و عراق قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه طبق پیش بینی های صورت گرفته خیل عظیمی از عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در این مراسم حضور خواهند داشت عنوان کرد: در این راستا بخش های مختلف مدیریت شهری برای استقبال از زائران اربعین حسینی در آماده باش کامل قرار دارند و برنامه ریزی لازم برای خدمات رسانی مطلوب به زائران صورت گرفته است.

شهردار همدان با بیان برخی از اقدامات انجام شده در این خصوص گفت: یکی از این اقدامات، آمادگی سازمان مدیریت پسماند شهرداری برای اعزام نیروهای انسانی و ماشین آلات حمل زباله به کربلای معلی و خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی است.

وی با اشاره به مسئولیت های شهرداری همدان در  مراسم اربعین حسینی افزود: امسال طبق سال های گذشته تعدادی از کارگران خدمات شهری ضمن تشرف به آستان مقدس سیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام نیرو از شهرداری همدان برای تنظیف شهر کربلا

اعزام نیرو از شهرداری همدان برای تنظیف شهر کربلا