مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 10:022022-08-13اجتماعي

فرصت یک ماهه راهور برای ترخیص وسایل نقلیه توقیفی


از مالکان وسایل نقلیه توقیفی درخواست داریم ظرف مدت یک ماه آینده با مراجعه به پلیس+10 یا اپلیکیشن پلیس من مراحل ترخیص وسیله نقلیه خود را انجام داده و یا نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان اظهار داشت: طرح ویژه ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ های طرف قرارداد استان تا یک ماه دیگر ادامه دارد و این زمان قابل تمدید نخواهد بود.

وی افزود: در صورت عدم مراجعه مالکان وسایل نقلیه در مدت زمان تعیین شده پلیس در قبال وسایل نقلیه توقیفی آنان پاسخگو نبوده و مسؤولیت عدم تحویل وسیله نقلیه به علل مختلف از جمله مزایده شدن به عهده مالک یا متصرف آن خواهد بود.

محمدی یادآور شد: از مالکان وسایل نقلیه توقیفی درخواست داریم ظرف مدت یک ماه آینده با مراجعه به پلیس+10 یا اپلیکیشن پلیس من مراحل ترخیص وسیله نقلیه خود را انجام داده و یا نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام کنند.

رییس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه حدود 60 درصد خودروهای توقیف شده در پارکینگ های طرف قرار داد با فراجا به دلیل ارتکاب تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده اند که امکان ترخیص آن ها وجود دارد، خاطرنشان کرد: حدود 40 درصد نیز مربوط به حوزه انتظامی و قضایی است که بنا بر دلیل داشتن دستو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت یک ماهه راهور برای ترخیص وسایل نقلیه توقیفی

فرصت یک ماهه راهور برای ترخیص وسایل نقلیه توقیفی