مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 09:422022-08-13سياسي

سرلشکر باقری: حاج قاسم و سردار همدانی ساختار سازمانی داعش را نابود کردند


ما با حداقل نفرات و امکانات در برابر تروریست ها ایستادیم.

نیروهای ما در سوریه و عراق اندک بود و سردار شهید حسین همدانی با بهره گیری از سرمایه های آن کشورها توانستند ساختار سازمانی داعش را نابود کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، مراسم روز خبرنگار با حضور سرلشکر محمد باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، سیدمجید هاشمی دانا مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس و خبرنگاران حوزه دفاع مقدس صبح امروز (شنبه 22 مرداد ماه) برگزار شد.

در این مراسم سرلشکر باقری با مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و خبرنگاران دفاتر خبرگزاری دفاع مقدس در استان ها هم به صورت ویدئو کنفرانس سخن گفت.

 مگر ما برای دفاع از حرم تردید داریم؟ در این نشست سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به سخنان سخیف میرحسین موسوی درباره مدافعان حرم و شخص سردار حسین همدانی و بیان نقش خبرنگاران برای تبیین واقعیت ها به نسل نو ابراز داشت: باید به نسل نو گفته شود که چرا جوان ما و نیروی ما وارد دفاع از حرم شد.

مگر ما برای دفاع از حرم تردید داریم؟ استکبار به صورت رسمی در رسانه هایش اعتراف کرد که داعش را ابداع کرد تا سوریه را به تصرف درآورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: حاج قاسم و سردار همدانی ساختار سازمانی داعش را نابود کردند

سرلشکر باقری: حاج قاسم و سردار همدانی ساختار سازمانی داعش را نابود کردند