مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 09:322022-08-13اقتصادي

کمیته های تخصصی صنایع دستی استان سمنان تشکیل شد


سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از تشکیل کمیته های تخصصی صنایع دستی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، جعفر صفاخواه سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هم زمان با روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی، 17 کمیته تخصصی صنایع دستی استان تشکیل شد و رؤسای این کمیته ها معرفی شدند.

وی افزود: کمیته رشد در رشته های سفال و سرامیک، انواع دست ساخته های چوبی، تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، سراجی سنتی و بافته های داری تشکیل شد.

صفاخواه گفت: کمیته دانش بنیان در زمینه های طراحی، نمونه سازی و بسته بندی، احیای هنرهای از یاد رفته، ارتباط دانشگاه و کارگاه های صنایع دستی، فروشگاه ها و گالری ها، تبلیغات، بازاریابی و صادرات، شهرها و روستاهای ملی، بررسی مشکلات بانوان صنعتگر تشکیل شد.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با اشاره به اینکه کمیته آموزش و ترویج نیز تشکیل شده است، افزود: هدف از تشکیل این کمیته ها، رفع مشکلات فعالان حوزه صنایع دستی است و این کمیته ها، اتاق های فکری هستند که در آن ایده ها و طرح های خلاق مطرح تکمیل و به عنوان نقشه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته های تخصصی صنایع دستی استان سمنان تشکیل شد

کمیته های تخصصی صنایع دستی استان سمنان تشکیل شد