مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 08:472022-08-13سياسي

گزارش سوخته اینترنشنال از یک پرونده قضایی که سال گذشته جزییات آن منتشر شد


اخیرا اینترنشنال در یک گزارش ویژه ادعاهایی درباره یک پرونده قضایی در ساوجبلاغ مطرح کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، اینترنشنال گزارش سوخته خود را به گونه ای روایت می کند که این پرونده برای اولین بار از سوی این رسانه سعودی رسانه ای شده است و برای اولین بار به اسناد و تصاویر دادگاه این پرونده دست پیدا کرده و آن ها را منتشر می کند.

این در حالی است که پرونده مورد اشاره مدت ها پیش از سوی دستگاه قضایی به صورت جدی پیگیری شده و دادگاه آن سال گذشته به صورت علنی برگزار شد و براساس دستور ریاست قوه قضاییه و در اجرای قانون آیین دادرسی کیفری جزییات روند دادگاه، اسامی متهمین و تصاویر آن نیز در رسانه ها منتشر شد.

 از ویژگی جلسه دادگاه برگزار شده در سال 1400 این بوده که بسیاری از شاکیان به صورت ویدئوکنفرانس در دادگاه بودند و حال شبکه سعودی در گافی اعلام کرده که اطلاعاتش برای اولین بار منتشر میشود و طوری وانمود می کند که دادگاه غیرعلنی بوده است! در حالیکه نه تنها دادگاه علنی بوده حتی با اجازه رییس قوه قضاییه و در اجرای قانون آیین دادرسی کیفری تصاویر و اسامی متهمین در جلسه دادگاه و در رسانه ها اعلام شد؛ همچنین حکم این پرونده نیز همان اسفندماه 1400 منتشر و رسانه ای شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش سوخته اینترنشنال از یک پرونده قضایی که سال گذشته جزییات آن منتشر شد

گزارش سوخته اینترنشنال از یک پرونده قضایی که سال گذشته جزییات آن منتشر شد