مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 08:372022-08-13اجتماعي

فعالیت 15 پایگاه انتخاب رشته در استان یزد


مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: سه پایگاه انتخاب رشته در شهر یزد و 12 پایگاه در سایر شهرستان ها آماده ارائه خدمات مشاوره انتخاب رشته به دانش آموزان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمد کاظم رحیمی نژاد، صبح امروز در جمع برخی اصحاب رسانه با بیان این که در استان یزد 15 پایگاه انتخاب رشته آماده مشاوره دانش آموزان برای انتخاب رشته هستند اظهار کرد: سه پایگاه امام حسین (ع)، دکتر طاهری و شهید منصوری در شهر یزد حضور دارند.

وی با اشاره به وجود این پایگاه ها در همه شهرستان های استان افزود: مشاوران متخصص اداره کل آموزش پرورش با فاکتور های هر دانش آموزان، به وی برای انتخاب رشته مشاوره می دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش تصریح کرد: دانش آموزان در هنگام انتخاب رشته به علاقه و توانایی خود، محدودیت های محل زندگی، شرایط مالی و خانوادگی، ظرفیت مازاد، مطالعه دقیق دفترچه، رتبه در زیرگروه و سهمیه نهایی توجه داشته باشند.

رحیمی نژاد با اشاره به لغو محدودیت های سابق در پذیرش دانشجو اظهار داشت: دانش آموزانی که انتخاب رشته کرده و قبول شوند، می توانند سال آینده در کنکور شرکت کرده و دانشجوی روزانه باشند.

انتهای پیام/ب  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 15 پایگاه انتخاب رشته در استان یزد

فعالیت 15 پایگاه انتخاب رشته در استان یزد