مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 08:272022-08-13ورزشي

واکنش اتحادیه جهانی کشتی به قهرمانی کشتی آزاد ایران در مسابقات کشورهای اسلامی


به گزیارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،رقابت های کشتی آزاد بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در حالی دیشب در شهر قونیه ترکیه پایان یافت که تیم ایران با کسب 5 مدال طلا، - اتحادیه جهانی کشتی با انتشار گزارشی در سایت رسمی خود عملکرد تیم ملی کشتی آزاد ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را بازتاب داد.

به گزیارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،رقابت های کشتی آزاد بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در حالی دیشب در شهر قونیه ترکیه پایان یافت که تیم ایران با کسب 5 مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز از لحاظ مدالی بهترین عملکرد را میان دیگر کشورهای حاضر در این مسابقات داشت.

سایت اتحادیه جهانی کشتی پس از اتمام این مسابقات در گزارشی کامل که با عکس و نتایج این مسابقات همراه بود به عملکرد عالی تیم ایران در این رقابت ها که با کسب 5 مدال طلا همراه بود اشاره کرده است.

در این گزارش به عملکرد خوب کشتی گیران ایرانی مقابل رقبای خارجی خود در این مسابقات، همراه با نتایج آنها در دیدارهای فینال و رده بندی پرداخته شده است.

بر این اساس رده بندی انفرادی مسابقات کشتی آزاد بازی های کشورهای اسلامی به شرح زیر است: 57 کیلوگرم: 1- مامینجان عبداله یف (ازبکستان) 2- آلماز سامانبکوف (قرقیزستان) 3- راحت کالژان (قزاقستان) و علی عباس رضازادا (آذربایجان) … 7- رضا مؤمنی (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش اتحادیه جهانی کشتی به قهرمانی کشتی آزاد ایران در مسابقات کشورهای اسلامی

واکنش اتحادیه جهانی کشتی به قهرمانی کشتی آزاد ایران در مسابقات کشورهای اسلامی