مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 08:172022-08-13سياسي

آزادی دو زندانی در زاهدان در اجرای پویش به عشق امام حسین (ع) می بخشم


در اجرای پویش به حرمت حسین (ع) میبخشم با تلاش و پیگیری قاضی و کارکنان واحد اجرای احکام مدنی مجتمع مرکزی شورای حل اختلاف شهرستان زاهدان دو زندانی از زندان آزاد شدند.

- حمید رضا بندانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در راستای فراهم کردن زمینه صلح و سازش در دعاوی و پرونده های قضایی مهم از قبیل اختلافات طایفه ای ، قصاص و آزادی زندانیان به حرمت ماه محرم و صفر  و همچنین ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) و 72 تن از یاران با وفایش ، در اقدامی ارزشمند پویش به عشق حسین می بخشم توسط ستاد ملی صبر در سطح کشور در حال اجرا است.

وی افزود: ستاد ملی صبر در استان سیستان و بلوچستان نیز در این راستا تلاش خود را در به نتیجه رساندن پرونده های مهم آغاز کرده که پیگیری ها برای اخذ رضایت در چندین پرونده اختلاف طایفه ای منجر به قتل در حال انجام است.

بندانی ادامه داد: در اجرای این پویش با تلاش قاضی و دبیران اجرای احکام مدنی شورای حل اختلاف شهرستان زاهدان دو نفر زندانی از زندان زاهدان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف استان سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از تلاش قاضی و کارکنان اجرای احکام مدنی شورای حل اختلاف شهرستان زاهدان، بر تداوم انجام این گونه اقدامات تاکید کرد و گفت: امیدواریم بتوانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی دو زندانی در زاهدان در اجرای پویش به عشق امام حسین (ع) می بخشم

آزادی دو زندانی در زاهدان در اجرای پویش به عشق امام حسین (ع) می بخشم