مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 07:072022-08-13اقتصادي

اشتغال افزون بر16 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان


استاندار سیستان و بلوچستان از اشتغال 16 هزار و 806 نفر در طرح نهضت ملی مسکن این استان خبر داد و گفت: در تداوم اجرای این طرح در استان هیچ فردی بیکار نخواهد ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در چهارمین جلسه شورای مسکن استان در سالجاری که با محوریت طرح نهضت ملی مسکن برگزار شد، اظهار داشت: این طرح به عنوان  اولویت نخست دولت سیزدهم در این استان رونق صنعت و ایجاد اشتغال را به همراه داشته است.

  حسین مدرس خیابانی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان پیشتاز طرح نهضت ملی مسکن در کشور است، بر واگذاری و سنددار شدن هر چه سریعتر اراضی مازاد دستگاههای دولتی استان بنام طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

  استاندار سیستان وبلوچستان همچنین بر گسترش آموزش های فنی و حرفه ای و صنایع تولیدی مرتبط با حوزه صنعت ساختمان در استان تاکید کرد و گفت: فعال بودن تنها 52 واحد تولیدی استان از مجموع 470 واحد در حوزه صنعت ساختمان مصالح تولیدی مورد نیاز واحدهای مسکونی در دست ساخت این طرح استان را تامین نمی کند لذا باید در کنار توسعه رشته های فنی و حرفه ای مرتبط به سمت توسعه واحدهای تولیدی این حوزه رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال افزون بر16 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان

اشتغال افزون بر16 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان