مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 23:522022-08-12سياسي

یادداشت شریعتمداری درباره میرحسین موسوی/ او یک فراماسون است!


اسناد و شواهد به وضوح نشان می دهد، حرکت اخیر مهندس موسوی ماموریتی بوده است که به عنوان یک عضو تشکیلات مخوف فراماسونری بر عهده داشته است!.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان او یک فراماسون است! نوشت:  1- شاید در نگاه اول باور نکنید که اقدام اخیر مهندس موسوی در حمایت آشکار از اسراییل و داعش نه تعجب آور بود و نه غیر منتظره! ولی اسناد و شواهدی که در ادامه خواهد آمد به وضوح نشان می دهد، حرکت اخیر مهندس موسوی ماموریتی بوده است که به عنوان یک عضو تشکیلات مخوف فراماسونری بر عهده داشته است! تعجب نکنید! پای شعار و گزافه گویی در میان نیست.

ابتدا به شواهد و نمونه هایی که در چند بند جداگانه ارائه می شود نگاهی بیندازید! و قضاوت را به بعد از مطالعه موارد یاد شده موکول کنید.

بخوانید! 2- اوایل دهه 80 ، یعنی چند سال قبل از فتنه 88 و پیش از آن که چهره واقعی موسوی به عنوان یکی از سران فتنه آمریکایی- اسراییلی 88 افشا شود و در حالی که به عنوان چهره ای مقبول در میان مردم و جریانات سیاسی شناخته می شد، دو تن از کارشناسان بر جسته امنیتی که به چیره دستی و توانمندی شهره بودند و آن روزها یکی از پرونده های جاسوسی موساد را در دست بررسی داشتند، در حلقه بسیار محدودی اعلام کردند که مهندس موسوی ماسون است! و در مقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت شریعتمداری درباره میرحسین موسوی/ او یک فراماسون است!

یادداشت شریعتمداری درباره میرحسین موسوی/ او یک فراماسون است!