مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 23:072022-08-12سياسي

مهمترین شایعات فضای مجازی در هفته گذشته


در این گزارش نگاهی به مهمترین شایعات منتشر شده هفته گذشته انداخته ایم.

- از شایعه تا واقعیت: هفته گذشته فضای رسانه ای و  مجازی کشورمان شایعات زیادی را به خود دید از شایعه درگیری مرزی ایران و طالبان تا شایعه هک خبرگزاری فارس ؛ در ادامه نگاهی به مهمترین شایعات هفته گذشته می اندازیم.

    * درگیری مرزی ایران و طالبان  در هفته گذشته شایعه درگیری مرزی ایران و طالبان  در تایباد در فضای مجازی دست به دست شد اما معاون استاندار خراسان رضوی با رد این شایعه گفت: هیچگونه درگیری مرزی در خراسان رضوی با نیروهای طالبان در مرز افغانستان رخ نداده است.

هدف از انتشار این نوع اخبار ایجاد خدشه بر روابط پایدار مرزی بین ایران و افغانستان در محدوده خراسان رضوی است و در حال حاضر تعاملات مرزی بین ایران و حاکمیت کنونی افغانستان در جریان است.

  * شایعه هک خبرگزاری فارس  برخی رسانه ها شامگاه یکشنبه هفته گذشته از هک خبرگزاری فارس توسط یک گروه هکری وابسته به رژیم صهیونیستی خبر دادند   اما گروه فنی خبرگزاری فارس با رد این شایعه اعلام کرد: وب سایت خبرگزاری فارس معمولاً به صورت روزانه مورد حمله سایبری از خارج کشور قرار می گیرد اما تاکنون این حملات نتوانسته خللی در سرویس دهی خبرگزاری فارس ایجاد کند و سایت خبرگزاری فارس به آدرس Farsnews.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین شایعات فضای مجازی در هفته گذشته

مهمترین شایعات فضای مجازی در هفته گذشته