مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 23:022022-08-12اجتماعي

اصلاحات آیین نامه رتبه بندی معلمان چه بود؟/ 806 هزار معلم مشمول رتبه بندی می شوند


اصلاحات آیین نامه اجرایی قانون نظام رتبه بندی معلمان ابلاغ شد و گفته می شود 806 هزار معلم مشمول رتبه بندی خواهند شد.

- خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: این روزها موضوع رتبه بندی معلمان به موضوع روز جامعه فرهنگیان تبدیل شده است؛ برخی پیگیر اخبار هستند و برخی هم به طنز از آن یاد می کنند؛ برخی موافق و برخی مخالف هستند.

  این روزها رتبه بندی به مقصد نزدیک شده است اما در همین مسیر باقی مانده نیز دست اندازهایی وجود دارد که مسؤولان وزارت آموزش و پرورش تلاش می کنند به خوبی از پس آن برآیند و کشتی رتبه بندی را در میان امواج پرتلاطم به مقصد برسانند.

  رتبه بندی معلمان مطابق قانون نظام رتبه بندی معلمان به منظور افزایش کیفی فرایند تعلیم و تربیت، اعتلای کرامت و منزلت اجتماعی معلمان، استقرار نظام پرداخت ها و بر اساس تخصص و شایستگی ها، عملکرد رقابتی معلمان، مهندسی نیروی انسانی، توسعه مستمر و نظام مند شایستگی های عمومی، تخصصی، حرفه ای و ترببتی و کیفیت عملکرد معلمان، تقویت انگیزه و رضایت مندی شغلی و ارتقای تعهد و تقویت هویت حرفه ای معلمان بر اساس نقشه جامع علمی کشور و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرا می شود.

* اصلاحات آیین نامه رتبه بندی معلمان هیأت وزیران در جلسه 18 خرداد 1401 به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش با همکاری سازمان برنامه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاحات آیین نامه رتبه بندی معلمان چه بود؟/ 806 هزار معلم مشمول رتبه بندی می شوند

اصلاحات آیین نامه رتبه بندی معلمان چه بود؟/ 806 هزار معلم مشمول رتبه بندی می شوند