مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 21:322022-08-12اقتصادي

آخرین قیمت گوجه فرنگی اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین اعرابی معاون بازرگانی و امور اقتصادی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در پاسخ به سوالی مبنی افزایشی بودن قیمت سبزیجات برگی به ویژه بادمجان اظهار کرد: - سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران آخرین قیمت گوجه فرنگی را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین اعرابی معاون بازرگانی و امور اقتصادی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در پاسخ به سوالی مبنی افزایشی بودن قیمت سبزیجات برگی به ویژه بادمجان اظهار کرد: ما در زمینه بادمجان افزایش قیمتی در میادین سطح شهر تهران نداشته ایم.

وی با اشاره به قیمت این محصول در میادین میوه و تره بار افزود: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم بادمجان 7 هزار و 800 تومان، بادمجان دلمه 7 هزار و 400 تومان و بامیه 29 هزار تومان است.

اعرابی در پاسخ به سوالی مبنی بر قیمت سیب زمینی گفت: در زمینه سیب زمینی نیز در حال حاضر هر کیلوگرم سیب زمینی نو 15 هزار تومان و سیب زمینی ریز 5 هزار تومان عرضه می شود.

وی بیان کرد: سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در زمینه اقلام مصرفی شهروندان توجه ویژه ای دارد تا با بهترین قیمت ممکن محصولات عرضه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین قیمت گوجه فرنگی اعلام شد

آخرین قیمت گوجه فرنگی اعلام شد