مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 20:322022-08-12اقتصادي

توزیع ناعادلانه منابع مالی، دستگاه های اجرایی را با مشکل روبه رو می کند


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل گفت: بی توجهی به توزیع عادلانه منابع مالی باعث شده تا برخی دستگاه ها از حداقل امکانات و تجهیزات برخوردار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر شامگاه امروز در بازدید سرزده از اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن بررسی مسائل و مشکلات مرتبط اظهار کرد: متاسفانه عدم توسعه همسان و بی توجهی به توزیع عادلانه منابع مالی و تأمین نیروی انسانی، عملا باعث شده برخی دستگاه ها از حداقل امکانات و تجهیزات برخوردار باشند.

وی افزود: مشکلات و نیازهای اساسی دستگاه های دولتی با بازدید سرزده و میدانی بررسی می شود و توسعه متوازن همه دستگاه های اجرایی و تخصیص عادلانه منابع، محور برنامه ریزی های استانداری اردبیل است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل ادامه داد: جذب به موقع اعتبارات، صرفه جویی و مدیریت هزینه کرد دستگاه ها ضروری است، دولت در سال گذشته علی رغم مشکلات اقتصادی و کمبود منابع ناشی از تحریم های ناجوانمردانه، بخش قابل توجهی از مطالبات کارکنان و بدهی دستگاه های دولتی را پرداخت کرد و بهبود وضع معیشتی و رفاه کارکنان در این دولت به جد پیگیری می شود.

نقش توسعه ورزش در افزایش نشاط جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی دبیر تصریح کرد: توسعه ورزش، به خصوص ورزش همگانی و قهرمانی، نشاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع ناعادلانه منابع مالی، دستگاه های اجرایی را با مشکل روبه رو می کند

توزیع ناعادلانه منابع مالی، دستگاه های اجرایی را با مشکل روبه رو می کند