مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 20:272022-08-12اقتصادي

منبع کوهرنگ امشب به مدار آبرسانی شهرکرد اضافه می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ امشب در جمع خبرنگاران گفت: بعد از قطعی آب 11 حلقه چاه در شهرکرد شامل 2 حلقه از فرودگاه، 3 حلقه از شهرداری و 6 حلقه از چاه های کشاورزی شهرکرد وارد مدار شده و در مجموع دبی ورودی چاه ها 150 لیتر بر ثانیه است که بخشی از کسری آب را تامین می کند.

فرماندار شهرستان شهرکرد افزود: از صبح امروز خط پدافندی سامان به شهرکرد نیز فعال شده و حدود 80 لیتر بر ثانیه از این خط وارد مخزن منظریه می شود.

مصرف زیاد امروز ارتفاع آب در مخازن را به کمتر از نیم متر رساند وی با بیان اینکه کاهش فشار و قطعی آب در چند روز گذشته باعث افزایش مصرف شبکه طی امروز شد، ادامه داد: مصرف زیاد امروز مردم باعث شد کد ارتفاعی مخازن کاهش یابد و این کد به 20 تا 30 سانتی متر و حتی به کمتر از نیم متر نیز برسد.

ارژنگ اظهار داشت: برنامه این بود که به صورت سهمیه و با عدالت آب را در مناطق تقسیم کنیم اما متأسفانه کاهش کد ارتفاعی مخازن این اجازه را نمی دهد.

تا پایان امروز آب کوهرنگ به مدار اضافه می شود فرماندار شهرکرد بیان کرد: اکیپ های کاری در تصفیه خانه کوهرنگ مشغول فعالیت هستند و تا پایان امروز آب کوهرنگ به مدار اضافه می شود.

وی افزود: نیاز آبی شهرکرد در شرایط عادی حدود 650 لیتر بر ثانیه است ولی در شرایط فعلی که مخازن خالی هستند باید بالغ بر 800


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منبع کوهرنگ امشب به مدار آبرسانی شهرکرد اضافه می شود

منبع کوهرنگ امشب به مدار آبرسانی شهرکرد اضافه می شود