مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 19:122022-08-12سياسي

مدیران برای حل مشکلات مردم جهادگونه اقدام کنند


رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: حل بسیاری از مشکلات نیاز به مدیران پای کار دارد که باید در حد توان مشکلات را مدیریت کنند و در راستای حل مشکلات مردم جهادگونه اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرند، قاضی زاده هاشمی امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: دولت مردمی، بودن با مردم را از افتخارات خود می داند مردمی که در طول انقلاب اسلامی هرگز دست از آرمان های انقلاب بر نداشتند و همواره در تمام صحنه گ های انقلاب حضور موثر داشته اند.

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه ایران اسلامی به واسطه اینکه در مسیر حق حرکت می کند در جهان عزت دارد، عنوان کرد: دولت با تمام توان در جهت رفع مسائل و مشکلات تلاش می کند اما در این بین کارهای عقب مانده ای هم داریم که انشاءالله با تلاش و توکل به خداوند در راستای پیشبرد اهداف والای انقلاب شاهد پیشرفت بیش از پیش باشیم.

وی گفت: آنچه برای دولت ارزشمند است مردمی بودن است و خوشبختانه شکاف بین دولت و مردم و حتی شکاف بین مردم و نظام هم کاهش یافته است.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: دولت در سفرهای استانی خود، وعده هایی که داده است را اجرایی می کند و باید در راستای رفع نیاز مردم برنامه ریزی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران برای حل مشکلات مردم جهادگونه اقدام کنند

مدیران برای حل مشکلات مردم جهادگونه اقدام کنند