مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 17:122022-08-12سياسي

فساد رژیم غاصب صهیونیستی، ریشه کن خواهد شد


امام جمعه شهرستان نایین ضمن محکومیت حمله رژیم غاصب اسراییل به مردم مظلوم و بی پناه فلسطینگفت: رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی به روزهای آخرش می رسد و این جرثومه فساد به زودی ریشه کن خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نایین، حجت الاسلام امیر شفیعی امام جمعه شهرستان نایین ضمن محکومیت حمله رژیم غاصب اسراییل به مردم مظلوم و بی پناه فلسطین اظهار داشت: رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی به روزهای آخرش می رسد و این جرثومه فساد به زودی ریشه کن خواهد شد.

وی در خصوص روز مقاومت اسلامی، با بیان اینکه یکی از درس های بزرگ مکتب سیدالشهدا(ع) درس مقاومت و ایستادگی در برابر طاغوت است، طاغوتی که می خواست همه چیز را از امام و دینداران بگیرد، افزود: ملت ما نیز به امام حسین(ع) اقتدا کرده و در مقابل طاغوت، استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار ایستاده است هرچند امروز تحریم ها، سختی ها و جنگ اقتصادی را تحمل می کند ولی با طاغوتی که می خواهد دین و حیثیت و عزت و ناموس را بگیرد کنار نمی آید.

  شفیعی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و تقدیر از زحمات خبرنگاران بیان کرد: خبرنگاران نقش و رسالت بسیار بزرگی را دنبال می کنند و همان طور که رییس جمهور گفت، گاهی با گزارش های خبرنگاران و ورود دولت یا قوه قضاییه به ماجرا، مشکلات مهمی حل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فساد رژیم غاصب صهیونیستی، ریشه کن خواهد شد

فساد رژیم غاصب صهیونیستی، ریشه کن خواهد شد