مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 17:022022-08-12سياسي

وزیر جهاد کشاورزی: پرداخت تسهیلات به کشاورزان خسارت دیده کرمانی انجام می شود


وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه متاسفانه استان کرمان رکورد حوزه خسارات را در سال جاری داشته است، گفت: قطعا امهال و پرداخت تسهیلات به کشاورزان و نخلداران خسارت دیده از سرمازدگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه بازدید از نخلستان های خرمای شهرستان نرماشیر در جمع خبرنگاران گفت: در آخرین سفر استانی دور اول هیات دولت در شهرستان نرماشیر از مشکلات حوزه نخیلات منطقه بازدید داشته ایم.

وی ادامه داد: این منطقه تک محصولی بوده و اقتصاد منطقه کشاورزی و دامپروری است، بنابراین صیانت از اشتغال آن برای ما بسیار حائز اهمیت است.

ساداتی نژاد با اشاره به اینکه در این سفر برای مبارزه با آفات نباتی حدود 95 میلیارد تومان اعتبار دیده شده است، افزود: امیدواریم بتوانیم برنامه ریزی مناسبی برای مبارزه با آفات انجام دهیم.

وی گفت: به طور کلی در استان کرمان 3 هزار و 500 میلیارد تومان برای شمال و جنوب استان اعتبار پیشنهاد شده که امشب در شورای اداری در حضور رییس جمهور تصویب خواهد شد تا تحول در کشاورزی این استان را رقم بزند.

ساداتی نژاد یادآور شد: استان کرمان از استان های مهم و حائز اهمیت در بخش کشاورزی، حوزه امنیت غذایی و صادرات محصولات کشاورزی است؛ صادرات این استان عمدتا محصولات باغی بوده و ظرفیت بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جهاد کشاورزی: پرداخت تسهیلات به کشاورزان خسارت دیده کرمانی انجام می شود

وزیر جهاد کشاورزی: پرداخت تسهیلات به کشاورزان خسارت دیده کرمانی انجام می شود