مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 17:022022-08-12پزشكي

علوم پزشکی همدان: اسهال عفونی علت بستری اهالی یک روستا/ ربطی به شربت نذری ندارد


با پیگیری ها و اقدام های صورت گرفته در حال حاضر بیمار بدحال نداریم و بیماری کنترل شده است.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان: با پیگیری ها و اقدام های صورت گرفته در حال حاضر بیمار بدحال نداریم و بیماری کنترل شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: علت بیماری و بستری شدن کودکان و بزرگسالان در روستای چنار علیای شهرستان اسدآباد عامل میکروبی اسهال عفونی بود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد سه شنبه شب گذشته از مسمومیت تعدادی از اهالی یکی از روستاهای این شهرستان و فوت یک دختر جوان خبر داد.

  محمد مهدی مجذوبی روز جمعه در این باره در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از بروز عامل میکروبی اسهال عفونی، 260 نفر از اهالی روستایی در اسدآباد به صورت سرپایی برای درمان این بیماری به مراکز درمانی مراجعه کردند.

  وی افزود: از این تعداد 55 نفر در بیمارستانهای اسدآباد و بعثت بستری شدند که 46 نفر از آنها  اطفال و کودکان و 9 نفر بزرگسال بودند.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: با پیگیری ها و اقدام های صورت گرفته در حال حاضر بیمار بدحال نداریم و بیماری کنترل شده است.

  مجذوبی با رد شایعات طرح شده در فضای مجازی در خصوص این حادثه گفت: نتیجه بررسی مواد غذایی، آب آشامیدنی و آزمایش بیماران موید این است که بیماری از نوع اسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوم پزشکی همدان: اسهال عفونی علت بستری اهالی یک روستا/ ربطی به شربت نذری ندارد

علوم پزشکی همدان: اسهال عفونی علت بستری اهالی یک روستا/ ربطی به شربت نذری ندارد